zombiesandporn:

cathilia-crimson:

checkzeattic:

menthol-drops-and-angel-wings:

levi4thans:

PEOPLE DIED 

102 YEARS AGO
THEY’RE ALL SKELETONS FIGHTING IN THE UNDERWATER SKELETON WAR NOW
CHILL

I’m sure they are very chill right now.

You might even say they’re…ICE COLD.

ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT 

zombiesandporn:

cathilia-crimson:

checkzeattic:

menthol-drops-and-angel-wings:

levi4thans:

PEOPLE DIED 

102 YEARS AGO

THEY’RE ALL SKELETONS FIGHTING IN THE UNDERWATER SKELETON WAR NOW

CHILL

I’m sure they are very chill right now.

You might even say they’re…

ICE COLD.

ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT 

(via meme-guru)


ugh:

this is my aesthetic

ugh:

this is my aesthetic

(via jonathanegbert)


beautifulhetalia:

【腐】らくがきまとめ by ゆらね
Permission to repost given by artist.

beautifulhetalia:

【腐】らくがきまとめ by ゆらね

Permission to repost given by artist.

(via spamaohno)


spamaohno:

if aph romano suffers i suffer


gUYs lemme rant about one of my favorite dreams that i actually remember and WASN’T a nightmare omg

okay well it kinda??? was but otherwise nah it wasnt rly

its really long so its under the read more if ur interested or s/t

Read More


dw:

do you ever get a part 2 to a dream you had before

(via spainsasscheeks)


lundayy:

captainsart:

Here’s some tips, of course nothing professional, but things I’ve learned myself.

Hope it helps some of you guys. ovo

THANK YOU SO MUCH

(via spamaohno)


Inside us there is a word we cannot pronounce and that is who we are.
Anthony Marra (via maxkirin)

syaoron:

plot twist: kiku toyota

(via spainsasscheeks)


oldroots:

"hahah thems the rules kiss my ass nerds"

im sorry for making all of these comics one after the other i’m gonna make one more and have a break i swear lmao

(via im-a-hetalian)


unamusedsloth:

Because sometimes you just need a bear.

(via zamii070)